
Jak śledzić status zamówienia?
W naszym sklepie możesz na bieżąco monitorować status realizacji zamówienia oraz wysyłki. Do tego celu możesz wykorzystać:
• link do szczegółów zamówienia w mailu potwierdzającym jego złożenie/przyjęcie do realizacji
• zakładkę "Moje Konto" jeśli masz konto na naszym portalu
Co oznaczają statusy?
Złożone – zamówienie zostało pomyślnie złożone. Otrzymasz wiadomość email ze szczegółowymi informacjami na temat zamówienia oraz danymi do przelewu standardowego.
Oczekiwanie na płatność – zamówienie zostało złożone ale nie jest jeszcze przyjętę z powodu braku płatności. Zamówienie zostanie przekazane do realizacji dopiero, gdy zostanie opłacone.
Przyjęte – zamówienie, zostało pomyślnie złożone i przyjęte. Oczekuje na swoją kolej do realizacji.
W realizacji - obecnie trwa proces przygotowywania produktów z Twojego zamówienia. Otrzymasz wiadomość email z informacją o zmianie statusu.
Gotowe do wysłania – zamówione produkty zostały przygotowane, zapakowane i niebawem paczka zostanie przekazana kurierowi.
Przesyłka wysłana – Twoja paczka jest już w drodze. Otrzymasz wiadomość email z numerem nadania przesyłki.
Anulowane – zamówienie zostało anulowane. Powodem może być brak płatności za zamówienie w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia, bądź rezygnacja z realizacji zamówienia, zgłoszona przez Klienta z innego powodu.