STATUSY ZAMÓWIENIA

Jak śledzić status zamówienia?

W naszym sklepie możesz na bieżąco monitorować status realizacji zamówienia oraz wysyłki. Do tego celu możesz wykorzystać:

• link do szczegółów zamówienia w mailu potwierdzającym jego złożenie/przyjęcie do realizacji

• zakładkę "Moje Konto" jeśli masz konto na naszym portalu

 


Co oznaczają statusy?

Złożone – zamówienie zostało pomyślnie złożone. Otrzymasz wiadomość email ze szczegółowymi informacjami na temat zamówienia oraz danymi do przelewu standardowego.

Oczekiwanie na płatność – zamówienie zostało złożone ale nie jest jeszcze przyjęte z powodu braku płatności. Zamówienie zostanie przekazane do realizacji dopiero, gdy zostanie opłacone.

Przyjęte – zamówienie, zostało pomyślnie złożone i przyjęte. Oczekuje na swoją kolej do realizacji.

W realizacji - obecnie trwa proces przygotowywania produktów z Twojego zamówienia. Otrzymasz wiadomość email z informacją o zmianie statusu.

Gotowe do wysłania – zamówione produkty zostały przygotowane, zapakowane i niebawem paczka zostanie przekazana kurierowi.

Przesyłka wysłana – Twoja paczka jest już w drodze. Otrzymasz wiadomość email z numerem nadania przesyłki.

Anulowane – zamówienie zostało anulowane. Powodem może być brak płatności za zamówienie w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia, bądź rezygnacja z realizacji zamówienia, zgłoszona przez Klienta z innego powodu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl